Новини
повернутися до списку новин

Пандемія COVID-2019 поставила туристичну галузь на паузу, але карантин скоро закінчиться. Інтерв'ю директора компанії "Нью Лоджик" про те як пережити кризу і підготуватися до роботи в світі "після вірусу». Оригінал даної статті доступний за посиланням https://landlord.ua/news/ihor-iatsenko-covid-2019-postavyv-svitovyi-turyzm-na-pauzu/?fbclid=IwAR0l28JZ3_pXcOohSRkaGCN4WqSTXXA3VUZzI8inuyKLkaKxlwkcNJrJtps

 

«Про те, як оператори туристичної галузі готуються до роботи у світі після карантину, — в інтерв’ю з Ігорем Яценком, керуючим партнером компанії  New Logic.

Пандемія COVID-2019 призвела до фактичного закриття кордонів між державами і поставила весь світовий туризм на паузу. Споживчі страхи, пов’язані з вірусом, форс-мажорами, обов’язковою обсервацією, зрозуміти нескладно. Адже акцент Всесвітньої організації охорони здоров’я на карантинних заходах категоричний.

Але чи не стане страх самої подорожі найбільшим страхом для туриста після закінчення пандемії? І якщо хтось може обійтися без запланованого відпочинку, то бізнес-турист вже сьогодні рахує збитки від фактично зірваних зустрічей і неможливості сформувати майбутній план заходів.

Наразі експерти туристичної галузі намагаються будувати прогнози і плани роботи галузі в новому світі «після вірусу». Як це буде — в інтерв’ю з Ігорем Яценком, керуючим партнером провідного туристичного оператора з бізнес-трипів та організації конференц-сервісу New Logic.

Ваша компанія на ринку понад 25 років і пережила чимало складних періодів. Яких заходів ви вжили або плануєте вжити зараз?

Ми дуже стабільні, і наша стабільність перед усім зумовлена відсутністю зайвих очікувань від ринку попиту. Якщо багато компаній бояться робити бізнес-план на півроку, то я завжди раджу дивитися углибину мінімум 3 років. Звичайно, на таке стратегічне планування потрібні ресурси, і ми їх акумулюємо роками. Багато макро- і мікрокриз за плечима, це дає досвід та віру в інтуїцію.

Це чудово, але як це допомагає вам у поточній ситуації?

Нажаль, поки ніяк. Хіба що стало більше роботи з перенесення бронювань і ануляції замовлень. Тут повернуся до первинної тези «глибини планування»: ми винесли дорогий досвід із криз 2008-го і 2014-го. Питання диференціації діяльності було вирішене ще 5 років тому —в нашій структурі з’явився новий напрям івент-менеджменту, зміцнилися позиції по контрактах з корпоративними клієнтами, частина оборотного активу була спрямована на активи.

Чи було проведено скорочення штату і, взагалі, від яких регулярних витрат довелося відмовитися?

Ми давно дійшли думки, що наш основний актив — це людський ресурс, незважаючи на нашу технологічність. Ми провели скорочення та оптимізацію ще на початку року, але 80% команди збережено шляхом перерозподілу витрат на 3-й і 4-й квартали.

Ви реально розглядаєте прогноз відновлення роботи саме у цей період?

Так, і, нажаль, не раніше. Потрібно чітко розуміти 3 фактори: зняття внутрішніх обмежень, відкриття кордонів нами і відкриття кордонів для нас. Ми максимально акцентуємо увагу на ранньому бронюванні осіннього бізнес-сезону. Нам у цьому дуже допомагають партнери, які знаходять час і ресурс навіть для бюджетування заходів і розрахунків тарифів на 2021 рік. Важливо донести зараз до споживача як виїзного, так і внутрішнього продукту, що ринок буде іншим, але гарна ціна та надійний партнер, як і раніше, будуть цінними.

Що зараз відбувається з поїздками, які вже були скасовані або не можуть бути здійснені надалі у період обмежень? 

Для нас це питання багаторівневе, оскільки є повернення за авіа, готелі за нашими прямими контрактам, оплати іноземним партнерам. Ми — провайдер. По суті всі оплати, які до нас надходять, транзитом йдуть постачальникам послуг — авіакомпанії, готелю, круїзним компаніям. Винятком є ​​клієнтські контракти, які ми кредитуємо власними коштами. Логічно, що ми рекомендуємо не анулювати всі передплачені послуги, а переносити бронювання. Також ведемо переговори з постачальниками послуг з фіксування як депозитів, адже прямі постачальники можуть просто не витримати й оголосити себе банкрутами.

У сфері авіаперевезень це питання більш дисципліноване та організоване ІАТА (Міжнародна асоціація повітряного транспорту), наше страхове покриття в даному випадку становить $150 000. Ми плануємо вже у травні запустити страховий продукт із нашим страховим партнером «ВУСО», який дозволить уникнути додаткових витрат у разі захворювання на COVID-2019 під час подорожі.

Тобто всі проєкти наразі поставлені на паузу?

Багато з них у режимі паузи, але ми вже працюємо над плануванням бізнес-поїздок та пов’язаних заходів для груп корпоративних клієнтів на професійні виставки та шоу, зокрема EuroTier 2020, InterAGRO Kyiv та Agritechnica 2021.

Багато клієнтів хочуть отримати спеціальні умови щодо бізнес- та інсентив-турів на зимовий сезон, що дає нам можливість вже зараз вести перемовини з іноземними партнерами та локаціями.

Тож усім бажаю зміцнювати імунітет і не хворіти. І, звичайно, не боятися планувати подорожі навіть у таких непрогнозованих умовах.»

перейти на головну сторінку
[Новини] | Про компанію | Карта сайту | Контакти | Загальні умови | Умови користування
Довiдка
E-Mail:
New Logic © 2011- Всi права захищено

Google Analytics Alternative